2011. december 29., csütörtök

Next Monster/dínós kertész nadrág+next kockás ing - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Szuper vagány kantáros farmer + egy szintén szuper next kockás kapucnis roll-up ing!
Így együtt akár szettként is hordható....
Mind két ruhadarb nagyon szép hibátlan állapotú!!
Vagy is a nacin találtam egy kis esztétikai hibát, még pedig az egyik hátsózseb varrása javítva volt....
Ezt most fényképezésnél vettem észre,,  hogy az ott javítás, eddig vmi anyaghibának gondoltam.....  : )
Szóval ezt én nem is mondanám hibának.... De így korrekt, hogy leírtam!!!!: ) SZUPER KIS RONGYALKODÓS CUCC, ÉN IMÁDTAM A FIAMON!!!!: )
POSTÁZOM IS, A VÉGEN EGYEZTETÜNK!  


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-28 15:24
. Next Monster/dínós kertész nadrág+next kockás ing - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése